Sudjeluje u nastavi na kolegijima iz područja psihologije obrazovanja i školske psihologije na prijediplomskom i diplomskom studiju psihologije te nastavničkim smjerovima Filozofskog fakulteta i ostalih sastavnica Sveučilišta. Trenutno je uključena u dva projekta Sveučilišta u Rijeci. Voditeljica je projekta Učenje kroz samoregulaciju u uvjetima dinamičnih promjena u društvu i obrazovanju i suradnica na projektu Regulacija motivacije u kontekstu akademskog učenja i samoregulacije kreativnosti (voditeljica izv. prof. dr. sc. Rosanda Pahljina-Reinić).
Područja znanstvenog interesa obuhvaćaju samoregulirano učenje i primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u obrazovanju. Fokus istraživanja usmjeren je na razumijevanje motivacijskih aspekata (poput ciljnih orijentacija) te (meta)kognitivnih i emocionalnih čimbenika samoreguliranog učenja koji doprinose uspješnom funkcioniranju u različitim obrazovnim okruženjima i područjima. U okviru aktualnog projekta, istraživanje se usredotočuje na povezivanje dvaju utjecajnih područja obrazovne psihologije – teorije samoreguliranog učenja i teorije kognitivnog opterećenja.
Osobni portfelj djelatnika Sveučilišta u Rijeci: https://portal.uniri.hr/Portfelj/725
Profil na Google znalcu: https://scholar.google.hr/citations?user=b_5eUHQAAAAJ&hl=en